Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Ruharendelés a neten

2013. május 29. 15:53 - szivi81

Bevallom ebben a témakörben eléggé bátor vagyok, régebben sokat vásároltam és adtam el a vaterán (www.vatera.hu), majd rákaptam az ebayre (www..ebay.com), ahonnan nagyon olcsón, nagyon jó cuccokat lehet rendelni. Ha már 1-2 alkalommal rendelsz valahonnan, általában elküldik a saját webshopjuk címét, ahol közvetlenül tőlük, általában kedvezménnyel lehet vásárolni. Az utóbbi időben több "Korean style" sifon blúzt, ill. kiegészítőt rendeltem, ezek is felkerülnek majd:)

A favoritom netes rendelés szempontjából a www.mangooutlet.com oldal, hiszen a méretek miatt nem kell aggódni, akár az üzletbe is bemehetek és felpróbálhatom a ruhát ha nem vagyok valamiben biztos. Ugyanakkor nekem a Mango boltok mindig túlzsúfoltak, nem látom át a kínálatot, igy a neten sokkal könnyebben rábukkanok a nekem tetsző darabokra. A webshopban általában olcsóbban és  szerintem minőségibb terméket kapni mint a magyar butikjaikban leárazáskor -sokszor Magyarországon nem minden kapható, vagy a másodosztályút kapjuk, ez nem titok-.

Közvetlenül Spanyolországból hozza ki a DHL, 8000 Ft feletti vásárlásnál ingyen, kb 3-5 munkanap alatt.

Legutolsó rendelésem -amit ma vettem át- darabjai tuti felkerülnek a jövő héten a blogra, nagyon klasszak:) ráadául az egyik ruhára az outlet áron felül még 30 % kedvezmény volt a rendelésem napján!:)

Vannak olyan oldalak ahonnan még nem "mertem" rendelni, de ha valami új és jó forrásra bukkanok, megosztom veletek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr135332389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása