Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

10-20 nap a visszaesés (06.14ig)

2013. június 14. 13:22 - szivi81

eat-in-private-wear-in-public.jpg

egyáltalán nem olt kedvem blogolni, sportolni és magammal foglalkozni., még a nyaralás közelgő dátuma sincs rám hatással, nemhogy a párom basztatása... valahogy minden hónapban van ilyen pár napos periódus, most kezdek talán kijönni belőle.

Közben folyamatosan vizsgák, futni 2szer voltunk-egyszer fehérváron az erdőben, na az feelinges volt!:) ,egyszer gyalog jöttem a melóba, voltam masszázson, pedikűrösnél és tegnap voltam úszni. 1 hónapja elkezdtem járni reflexológiára, mert totál idegi és fizikai kimerülés szélén álltam, esküszöm jobban érzem magam tőle, bár nagyon fáj, ahogy nyomkodják, ez nem a fincsi kis maszir, amit a pedikűrös csinál:) ma is megyek. Elvileg futunk ma este, fent a Normafánál.

Kibaszott idegesítő, hogy kg-ban egy grammot sem változtam, pedig nagyon odafigyelek a kajára, a hasam mintha laposabb lenne, lehet inkább centizni kéne, mint mérlegelni.

Ruha ügyben nem történt semmi extra, csak rendeltem a Mangoból egy táskát és egy ruhát:) Smink cuccokat nem vettem ebben a hónapban, egyedül a Pixiboxot rendeltem meg.

Össze kell szednem magam!!!!! Ilyenkor mindig a képen látható szlogen jut eszembe, és ad motivációt. először a facebookon láttam megosztva, és azt gondoltam , ez az igazi esszenciája a dolgoknak...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr405361296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása