Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Beauty boxok Magyarországon

2013. július 09. 16:16 - szivi81

Nagyon sok blogot böngésztem mostanában, és megállapítható, hogy a legtöbb beauty blogot max 25 évesek írják, akik bármit magukra kennek, csak ne kerüljön 500 Ft-nál többe. Pipa mellé, ennyi idősen én is minden diákosban oldottam meg!:) De hogy mindent a fejemre/hajamra/bőrömre kentem volna, na azért nem!!

Nem veszek meg egy terméket, csak azért mert 500 Ft. Vajon mi lehet benne? Parabén? Kőolajszármazékok? Mindenféle káros és rákkeltő anyag? Vagy csak simán szar minőség és pl a smink úgyis lejön 20 perc alatt? Akkor meg totálisan pénzkidobás! Gondolkodjatok, olcsó húsnak MINDIG híg a leve! Nyilván nem kell állandóan top kategóriás cuccokat magunkra kenni, de a minőség csak kutatás (mit, hol, akciósan) és persze pénz kérdése. Ugyanakkor ha valaki ügyesen és átgondoltatan vásárol, ugyanakkora büdzséből sokkal minőségibb, időtállóbb dolgokat vehet.

Gondolkozzatok: mi a fasznak kell egy új fekete szemceruza, ha még az előző 5 sem fogyott el!!!???

Magyaroszágon szerintem nem  a lányok átgondoltsága, hanem a kiváncsiság győz beauty box téren.

Hiszen zsákba macska és nem a megszokott drogériás cuccok vannak benne. Az ember úgy érzi kapott valami extrát. Vagy nem. Mert mindenki szarrá fikázza a dobozokat. Imádom a következő tipusú hozzászólásokat: inkább elmentem volna a dm-be és vettem volna 500ért olyat ami színben/szagban/állagban nekem tetszik. VÁÁÁÁÁÁÁ! Ki kérte hogy rendelj meglepi csomagot akkor? indulhattál volna utalás helyetta dm-be!

Én 2 Pixiboxot rendeltem eddig és most megrendeletem egy új fajtát iis, a szepsegbolt.hu oldalról. Erről még nem tudok nyilatkozni, július 25 után szállítják ki.

A Pixiboxxal alapvetően ki vagyok békülve, hiszen találtam mindkét dobozban olyan terméket, ami már önmagában is drágább volt, vagy majdnem annyi mint az egész doboz.

Amik nekem nagyon bejöttek, a többiről nem beszélünk, mint a pistikés viccben:

áprilisi doboz:

Max Factor szájfény erős meggy színűt kaptam, buliba perfect:)

Vichy krém isteni az állaga és az illata, ha elfogyott, megveszem nagyban is

Toni&Guy hajtő emelő por, párszor használtam, viccesen turbózza a hajam, olyan mintha full betupíroztam volna

júniusi doboz:

Clinique lakk (02 színben) francia alapnak tökéletes, vagy önmagában, nagyon jó nude színe van. az ecsete semmi extra, de a lakk könnyen terül, szépen fed

Bioderma Micella oldat

A mostani 8 termékes dobozt nem rendeltem meg, pont azért mert egy ilyen doboztól nem a drogériás termékeket várom.

Persze, nem lehet mindenkinek megfelelni, de azért az vérlázító, amikor az ötszázaslányok fikáznak egy Vichy krémet, amit addig max a kirakatban nézegettek.Ez olyan, mintha kapnék egy igazi designer pénztárcát, és az ázsiacenteres "ezisugyanúgynézkimintamásik" darabhoz akarnám hasonlítani.

Ami nem tetszik, vagy nem a bőrszínnek megfelelő, tovább lehet ajándékozni, vagy pl elcserélni a Pixibox facebook oldalán!

Szóval aki szereti a meglepetéseket és szeretne egy két olyan termékkel találkozni, amit amúgy nem venne meg, vagy egyszerűen eszébe sem jutna pl. patikában krémet venni, szerintem egy ez tök jó lehetőség!:)

Bátran vegyétek meg!

www.pixibox.hu

www.szepsegbolt.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr265397661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása