Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Lapos has, kerek segg, 31. szülinap

2012. szeptember 24. 10:29 - szivi81

0.jpgA pénteki nagy felbuzdulásban és lelkiismeret furdalásban iszonyúan felszívtam magam. Hazamentem, férjem még sehol, OK, akkor ezt kihasználva Insatinty Fit Test.

Mivel nem vagyok annyira képben fitness és mindenféle celeb tréner tekintetében, általában lopom az ötleteket. A lifetilt oldalán találtam ezt a blogot:

A bloggerina csodás átváltozáson ment keresztül az elmúlt kb 10 hónapban, és most a lifetilt+insanity programot nyomja. Fingom sem volt mi az az insanity, kigiguliztam, sokkot kaptam:DD De mivel bármire képes az ember amit eldönt, ezért no para, fogtam magam  és nekiálltam. Az Insanity egy 60 napos program, 10 DVDn vannak az edzések. 2 hetente kell fit testet csinálni, hogy lásd mennyit fejlődtél.

Fit test ON, és tejószagúúristeeeen! Ezt nem élő embernek találták ki... a belemelgítésmég hagyján, de ezek a gyakorlatok iszonyú gyilkosak. Csináltam amit tudtam, de nagyon frusztráló lett az eredmény... Pláne az említett bloggerina számaihoz képest. Mondjuk eg yéve szerintem a bemelegítésnél feladtam volna.

20-25 perc után ömlött rólam a víz, a teszt kb 35 perc, gondoltam, ha már ennyire benne vagyok, keresek még a youtube-on valamit, hogy meglegyen az 1 órányi mozgás, és akkor a napi adag mellett ott a pipa.

Találtam egy feka csajt Tiffany Rothe http://www.tiffanyrotheworkouts.com

8 kockás hassal és olyan kerek fenékkel, amiről fehér ember lánya csak álmodhat.Nincs ilyen husunk és kész. 10 perces videó, csak hasra és csípőre, kb mintha táncolnál valamilyen rapper klippjében:) Akkor azt hittem meg sem kottyant, rányomtam még egy Victoira's Secret Model workout-ot (popsugar tv) ami gyönyörű, definiált hosszú lábakat ígért 10 perc alatt.

És másnap.... ooooolyan izomlázam volt olyan helyeket hogy azt hittem befosok (jellemzően csípő tájékon). Sportkrém, masszázs, nyöszörgés, nyújtás sem segített, vasárnap képtelen voltam elmenni futni. Pedig az tuti jót tett volna, de nem érdekelt.

Ma van a szülinapom, Tomi szerintem készül valami meglepivel, bár megbeszéltük, hogy egy szürke kabit kapok magunktól közösen, hogy villoghassak a meccseken, ha már úgyis állandóan mutogatnak bennünket a tv-ben:))

hmprod.jpg

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr914798953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ongirl 2012.09.26. 21:31:59

tudom, hogy a lelki háttér milyen fontos most, a barátnőmmel mi is épp időre fogyunk. szurkolunk neked és ha minden kötél szakad speedfitness :) hajrá

szivi81 2012.09.27. 10:25:36

@ongirl: speedfitnesst próbáltam 3 alkalommal (barátnőmnek ilyen szalonja van) ,nagyon jó, de én hosszútávon tartok minden áramos kezeléstől, még a kozmetikában is:)) Amúgy volt tőle izomlázam, de szerintem az én súlyomnál (+15) most még az izzadós, kardiós edzések a tutik, amik legalább 1 órásak...

szivi81 2012.09.27. 10:26:47

ui: és nagyon köszönöma szurkolást!:))
süti beállítások módosítása