Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Töltőn vagyok?

2012. június 27. 15:29 - szivi81

a .....ba! ugyanazt mutatja a mérleg már 8 napja minden reggel, néha 20 dekával kevesebb, de nincs lényegi változás. megálltam 79,2-nél.

2 napja töltőn lennék, ha hagynám.. bármit, de bármit meg bírnék enni.. tegnap még tartottam magam, de ma félrezabáltam, lecsúszott egy kis fehércsoki...

nem mentegetem magam, hiszen ez gáz! futás után dupla gimnasztika, csak hogy ne legyen lelkiismeret furdalásom....annyira...

viszont ez megint csak kifogás, palástolás, a menyecske ruhám ettől még nem lesz 42-es méretű, és nem leszek 75 kilós boldog, tokátlan, seggnélküli hátú menyasszony...

Tiszta para kezdek lenni, annyira sűrűsödnek a hétköznapok...

tegnap menyecske ruha után rohangáltunk  eset fél 9ig meló után, ma  futás és lakógyűlés, holnap próbasmink és pénteken próbahaj, szombaton 2 óra a tánctanárnál.. péntekre még bele kell férnie egy futásnak és vasárnap este is menni fogok.

07.07 lánybúcsú és 07.13-ra pedig prezentálnom kell a végső fazonomat a ruhapróbán! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr694614914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása