Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Brazil hajegyenesítés és Szépségboxom

2013. július 26. 13:11 - szivi81

alig várom, hogy menjünk már nyaralni!:)

eredmény: 79 kilót mutat a mérleg, derékból -5 cm, csípő -3 cm :)

ezt a fránya 75öt nem sikerült elérni, de nem adom fel, meglesz:) most indult meg jobban a súlycsökkenés is, most kell még jobban megtolni!

A hét már a szépülésről szól, kedden voltam kozmetikusnál, isteni arckezelést kaptam Judytól:) Facebookon keressetek rá a Kozmetikon szalonra!

Tegnap voltam brazil hajegyenesítésen, Natura Keratin termékkel dolgozott a fodrász a hajamon, és első tapasztalatra nagyon jó eredménnyel. Új fodrásznál voltam, extra kedves volt, és nagyon jó áron készítette a frizurámat. Kiváncsi leszek az eredményre hosszú távon. Glamorous day spa a MOM park mellett a Győri út 18-ban.

A folyamat ugyanaz volt mint a brazil cacau-nál, hajmosás mélytisztító samponnal, szárítás, keratin felvitele az egész hajra, szárítás, belevasalás, majd hajmosás, fixáló termék, szárítás, vágás, styling. Az egész az én állig érő hajamon nem tartott tovább 2 óránál tovább, és már akár tegnap hajat is moshattam volna, tehát a 4 napig ne érje víz a hajad tézis ennél a termékcsaládnál megdőlt. Az, hogy átvasalta tincsenként többször a hajam egyáltalán nem volt para, mert olyan jól felvette az anyagot a hajam, hogy látványosan tűntek el a töredezett hajvégeim. Azt mondta a fodrász figyeljem meg, sokkal jobban fog nőni, és sokkal egészségeseb lesz az egész hajam.Remélem ezzel már sikerül majd vállig érőre megnövesztenem.

Shopping: a héten még befutott az utolsó Mango rendelésem is, amit tele tömtem 700-800 FT-os atlétákkal, pólókkal, és egy fasza kis lenvászon ingruhával:)

A Deichmannban hatalmas leárazások vannak, ezt kihasználva, megvettem egy 13eFt-os cipőt 5-ért. Testszínű, kilyuggatott, nyárra tök jó:)

Az i-re apont a mai szépségboxom megérkezése volt, amivel maximálisan elégedett vagyok, nincs bennem szemernyi csalódottság sem, nem úgy, mint a Pixiboxnál...:) a beauty boxokról már írtam külön, hogy nyilván nem tetszhet mindenkinek minden, de ennél a doboznál most tényleg azt érzem, hoyg igazán kaptam valamit a pénzemért!:)

Ami a dobozban volt (annyira megtömték, hogy nem is ment rá rendesen a teteje):

A doboz szállítással együtt volt 4990 Ft, szerintem már az első kettőnél visszajött az ára, és minden terméket hasznosnak találtam!:))

Greenland scrub salt papaya-lemon 400 gr-os kiszerelés

Maybelline Colossal Volume Express szempillaspirál, teljes kiszerelés

Deborah Bipetyc After sun lotion 200 ml

AHAVA hidratáló krém 15 ml

Perwoll minta 90 ml

Palmolive tusi minta 10 ml

7 db Clinians krém 2,5 ml minta (vegyesen minden féle)

3 db Garnier 1,5 ml minta (az új nappali krémek közül)

1 db Armonia BB krém minta 2gr

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr805427455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása