Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

3. nap, ami legyen az ingeké

2013. május 29. 12:17 - szivi81

Outfit:

Blézer: F&F  6995 Ft (nekem alapdarab, képet a neten találtam, csak a fazon ugyanaz, bár ebben a színben is elég tetszetős,  az enyém királykék színű)0528_2.jpg

Ing: Mango Outlet (www.mangooutlet.com) 3995 Ft Képem már nincs róla, de a google-on találtam hasonlót, azt beillesztem. 0528.jpg

Itt engedjetek meg egy gondolatot! Egy igazán jó ing mindenkinek kell. Tök mindegy mit dolgozol, mert ebben el lehet menni moziba, vacsizni, dolgozni, ügyet intézni. Fel lehet venni farmerral, fekete nadrággal, chiono szabású nadrággal, szoknyával, sorttal. Attól függően milyen környezetbe illeszted, mindenhol megállja a helyét.

Nagyon fontos, hogy a szabása előnyös legyen.Semmiképpen ne legyen rövid és széles egyszerre, elég hosszú legyen az ujja, ne legyen rajta előnytelen helyen zseb.

Nekem kb 25 db ingem van, mindenféle színben, anyagban, fazonban, csíkos, egyszínű, kis kockás, rövid és hosszú ujjú. Az ingeket nem lehet megunni! :)

Nadrág: Farmer C&A 8990 Ft, tavalyi modell. 40-es méret felett kb képtelenség divatosabb nadrágot venni, nekem ez tavaly sikerült a C&Aban, jelenleg ez az egy farmerem van. Sima, nem koptatott, kicsit sötétebb kék, egyes, kicsit szűkülő szárral. Felejtsétek el végre a trapézfarmereket!! Főleg ha nem 50 kilósak vagytok, csak rontotok vele az összképen!

Cipő: mint tegnap

Táska: mint tegnap

Szépségápolás:

-alapsmink

-9 perc szoli

Sport:

Iszonyatos izomláz ellenére 5,5 km kocogás a szigeten, és nem sétáltam bele:) csináltam pár fekvőtámaszt és vádliztam is pluszban

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr575328965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása