Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

4. nap és a Chino nadrág

2013. május 30. 12:55 - szivi81

Ma nagyon nyomott vagyok, rövid leszek!


Outfit:

Felső: fekete turis felső New Look kb 800 Ft (www.newlook.com de innen még nem mertem rendelni) kicsit puffos, rövid ujjal, amúgy testhez simuló, kicsit elasztikus, kötött anyagból van. még kb 4 éve lőttem Szegeden. Ez is nagyon jól variálható, nadrággal, szoknyával, azaz alapdarab:)

Fazonjáról kép: forrás vatera.hu semmicico felhasználó 0529.jpg

Nadrág: Chino nadrág (www.mangooutlet.com) 995 Ft mosás után már nem élre vasalt:)

0529_2.jpg

Nagyon sok helyen lehet már kapni ezt a fazont, érdemes belebújni, felpróbálni. Sokkal jobb fazonú, mint az ülepes nadrágok, amiben az ember lánya olyan, mintha pelenkát hordana. Nem megaszűk skinny farmer, vagy elegáns élre vasalt naci, amit sokan nem szeretünk, ugyanakkor jó az irodába, de a Rómain is megállja a helyét melegítő helyett! Nem mellesleg sokkal jobban néz ki.

Imádom ezt a fazont, bármivel, értsd bármivel lehet kombinálni. Papucs/saru+atléta= laza, sportos, fesztiválos stílus, vászoncipő+póló= leszaladok a boltba, magassarkú/balerina+blúz=iroda, randi, mozi, vacsi.

Nem lehet mellényúlni, egy szabály van, mivel ez egy kicsit bővebb fazon csípőnél és fenékben, felülre valami szűkebbet kell felvenni. Amúgy adja is magát mert pl. egy denevérujjú lazább felsővel tök szarul is néz ki. Nagyon-nagyon szeretem, és ez szerintem tényleg mindenkinek jól áll, nekem 4 színben is van ilyen fazonú nadrágom.

Cipő: Deichmann 3000 Ft vajszínű-fekete kígyóbőr mintás (leárazáson vettem)

Táska: Mango, mint az előző napokon

Szépségápolás:

-körömápolás: mai választásessence 142 es lakk

-hajrutin (hajmosás, pakolás, egyéb finish cuccok, erről írok majd egy külön posztot), használt termékek http://www.angelhungary.hu/#!magazines/galleryPage

de nem vittem túlzásba, mert ma megyek fodrászhoz

Sport:

Pihenőnap:)

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr55332267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása