Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Keddi gondolatok...

2013. május 28. 10:47 - szivi81

hangulat.jpg

Tegnap este tanulás közben folyton elkalandoztam, a nyaralás átgondolása után  még a posztok tematikája is a fejemben járt, és eldöntöttem, hogy nem napi öltözékeket teszek fel, hanem a napi ruháim közül szerintem alapdarabnak számító cuccokat.

Terveztem, hogy összeállítok majd egy posztot a sminkről  (többet nem szánok rá, kb 3 féleképpen sminekelem magam, nem vagyok nagyon kísérletező típus, de a kellékek, anyagok minősége nem mindegy), napi arcápolási rutinról (szintén nem nagy cucc) és persze az elmaradhatatlan hajápolás is megér két sort.

A ruhatáramat amúgy akkor alakítottam át gyökeresen, amikor bekerültem a jelenlegi munkakörömbe. Irodaházban, személyes ügyfélszolgálaton dolgozom, ergo nem jöhetek cuki pólóban és szaggatott farmerban.

Előtérbe kerültek az ingek, a jól szabott nadrágok és ceruzaszoknyák, a platform helyett az 5-6 cm magassarkú cipők. Nekünk nem kell a klasszikus office lookban járnunk, de én inkább járok kicsit túlöltözve, mint alulöltözve.

Alapből homokóra alakatom van, bár így, hogy van még rajtam jó 10-15 kiló plusz most annyira nem látványos, bár szerencsére "arányosan puffandtam fel". Tehát annak ellenére, hogy teltebb vagyok az átlagnál, még mindig könnyen kapok magamra ruhákat.

Hétvégén persze jöhet minden más egyéb cucc, de idővel ezeknél is visszafogottabb lettem, már nem csak az számít, mennyire feltűnő egy darab, pláne hogy azért van mit takargatni.

Amúgy ne gondoljátok, hogy százezreket költök minden hónapban ruhákra és szépségápolási cuccokra, nálam ez a keret kb havi 20 000 Ft-ban kimerül. Van, hogy túlfutok rajta, de van, hogy csak a felét költöm el. Hogy ez sok vagy kevés, nézőpont kérdése, nekem ennyi fér bele havonta.

Már meg tudom állni, hogy ne vegyek meg mindent csak azért mert olcsó és utána ott áll a polcon, inkább 2-3 gagyi szemceruza árából veszek egy normálisat. Már nincs 26 testápolóm sem a polcon, aminek a negyede hiányzik és úgy dobom ki őket.

Az összes sminkcuccom elfér egy kiüresedett Pixibox dobozban. És ez nem a spúrság jele, hanem egyszerűen szerintem nincs szükség többre. Minek pl egyszerre 6 fekete szemceruza? A mostani cuccokat sem fogom kb elhasználni 1 éven belül, és szerintem amit a szemünkre/arcunkra kenünk ne legyen 1 évesnél öregebb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr785328851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása