Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

20-26. nap újra lendületben

2013. június 20. 12:30 - szivi81

Na, vége a panaszáradatnak újul erővel menetelünk:)

Napi inspiráció: az igazi fokhagymasegg:)))

images.jpg

Sport:

Pénteken voltunk a Normafánál futni, totálisan idegbetegek voltunk, elhagytuk egymást, aztán Tomi nem talált az erdőben, én már holtan láttam valami szakadék mélyén, jól össze is vesztünk, mikor a parkolóban végül megtaláltuk egymást, aztán 5 perc múlva már röhögtünk azon, mennyire tudunk aggódni a másik miatt.

Futás és Normafa.. felfutni a János hegyi kilátóhoz... ööööö.. első alkalommal inkább azt gondoltam ez valami gyilkossági helyszín, a sima emelkedőktől mentes futáshoz szokott lábaim szinte sikitoztak fájdalmukban.

Aztán voltunk szombaton is, és hétfőn és tegnap is:) tegnap iszonyú meleg volt még fél 9kor is, amikor nekiálltunk. A nagy parkolótól a libegőig nekem 13:15 volt, szerintem egy átlagosan szar menetidő, de valaki cáfolhatja is:))

Outfit:

ingruha.jpgRuhafronton a helyzet annyit változott, hogy ebben a  melegben nem vagyok hajlandó nadrágot felvenni, előkerültek az ingruhák, szoknyák. H&M-ben, Mangoban is szép számmal kapni ingruhákat, a mai darabom a Mango outletből rendeltem (fenti kép), kemény 1495 Ft-ért. Ezek a ruhák azért nagyon jók, mert iszonyú kényelmesek, nőieseket és nem tűnsz bennünk +15val többnek mint pl egy maxiruhában, ami azért nem is irodai környezetbe való. Ha beírjátok a google-be, vagy a vaterán, hogy ingruha számos  találatot kihoz és nagyon jó darabokat lehet kifogni, szuper áron! Lehet viselni "irodásan" vagy "csajosan", attól függ hova mentek benne. Szerintem egy partin is simán megállja a helyét!:)4876_1_big.jpgsd3.jpg

Illetve megérkezett az új táskám egy új nyári ruhával egyetemben.

Kaptam is "ajiba" a Mangotól egy 40%os kedvezméynre jogosító kupon kódot:) igy az outlet árakból jön még le 40%! Össze is álltunk a kolléganőkkel, kiválogattunk csomó mindent, alig várom, hogy megérkezzen az újabb csomag.

Szépségápolás:

Hajfestés volt a héten, valamint ma megyek töltetni a körmeimet. Pakolásokra, krémekre ilyesmire az elmúlt időszakban nem is vágytam, de nem is volt rá időm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr795370399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása