Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Választóvíz

2012. június 13. 21:00 - szivi81

 

A bejegyzéseim számából látható, hogy nem lettem nagy blogmester. :)

Az elmúlt időszak mérlege:

A kezdeti pár tonna kifogás, egészségügyi problémák, lustaság után 86 kilóról indulva ma reggel 79.2-t mutatott a mérleg.

El sem hiszem! Pedig ebben minden benne volt, hogy tényleg a nincs kedvem főzni, ha főztem is otthon hagytam a kaját inkább eszem egy jó kis szendvicset a büfében, igyunk inkább két kávét mint egy liter vizet... Az elhatározott kajálásnak több mint a felét nem teljesítettem, belebuktam, de sikerült felpofozni magam. Ha fél elhatározással ez sikerült, mi történik az elkövetkező hónapokban velem?

Egyik eset a gépen keresgéltem képek után. Végignéztem az összes buliképet 2004től, és láttam ahogy csúsztam lefelé a lejtőn, és hagyom el magam. 2004-2005-2006 nyarán még "bármit" felvehettem- bár nem voltam nádszál-, "nesze neked fej nélküli lovas leszek":

512135.jpg

a gödör alja 2010 decembere, 90 kiló. MEGAGÁZ!! Képet nem csatolok:DD

Hétfőn este megszületett a igazi elhatározás. Tegnap este ment először megállás nélkül újra  évek után  először a szigetkör úgy, hogy nem egy múmia szintidejét futottuk. A kör vége előtt hosszú hosszú hónapok után először érkezett meg az endorfin hullám, úgy éreztem, átléptem a saját árnyékom, és bármit elérhetek, amire vágyom.

 

45 nap az esküvőig!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr854586427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása