Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

7. nap

2012. szeptember 11. 09:35 - szivi81

Egy hete újra lendületben. 2 sziget, 1 Gilda (óra+futás). Érzem, hogy ez nem lesz elég, de az első hétre ennyi fért.

Sajnos a súlyom  hála a fasza kis nászútnak és az állandó zabálásoknak (Balcsi, sütögetések bla bla bla) felkúszott 79,8ra. Tök durva, hogy kb 1-2 kilóról beszélünk, de mégis durván érzehetőek az új ruháimban.

Elkezdtem videókat is vadászni, hogy otthon is tudjak nyomulni ha nincs kedvem kicaplatni a szigetre, vagy átmenni a Gildába, egész jókat találtam a youtubon.

Van egy csaj, akivel "csak "gyalogolni kell. Végigcsináltam már a 2, 3, 4 mérföldes túrát is, jelentem 15 perc után szakadt rólam a víz, szerintem nekem nagyon hatásos zsírégető/intervall edzés, bár néha kicsit egyhangú.

Walk Away the Pounds with Leslie Sansone 3 Mile Abs 46 min ...

 

Olvasgattam egy csomó blogot a trumblr-en, és ma ránézek még ezekre az edzőkre is: Jillian Michaels, Tracy Anderson.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr374768004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása