Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

1. nap

2013. május 27. 16:50 - szivi81

A célom ezzel a poszt sorozattal igazából az, hogy ne csak azt nézzétek mennyibe került a ruha/smink amit meg vesztek, hanem hogy mennyire kihasználható! Nem az a cél, hogy az ablakon dobáljuk ki a  pénzt értéktelen vackokra!

Úgy tervezem, hogy utólag írom le a napokat, szóval minden bejegyzés az előző napról szól majd:)

Szépségápolás:

-smink: ezt sem vittem túlzásba, NYC bronzosító (1100 Ft), NYC nude szinű szemhéjpaletta (890 Ft), NYC szempillaspirál (kb 1000 Ft), kis szájfény

ilyen, ha egy kicsit túlzásba visszük:131.jpg

www.miklosannamaria.hu akit tiszta szívből ajánlok, ha sminkről van szó! :-)

-arcradír Avon gránátalmás 500 Ft volt kb és 3 hónapra elég

-pakolás:

Avon lótuszvirágos 

Stella Beauty Hyaluroderm 1500 Ft, az én vegyes bőrömmel csodát művel, kb 1 évre elég a 250 ml-es kiszerelés

- körömápolás:

porcelán alapkörmöm van építve jelenleg, körömágy hosszabbítóból, most rövid fazonú és lakkozgatom. A tegnapi választásom egy Moyra lakk, 16-os számú. kb 300 Ft

Sport:

5 km laza kocogás a Margitszigeten, nem mértem az időt

Outfit:

Nem voltunk igazából sehol, lazára vettem a figurát.

Póló: camaieu 2500 Ft

Nadrág: H&M nem teljesen ez a fazon, színben ugyanez, leértékelésen vettem 3000 Ftért

Farmerdzseki: H&M 8990 Ft

Cipő: H&M tavalyi modell, telitalpú, tevebarna színben  leértékelésen 3000 Ft (képet nem találtam)

Táska: Deichmann tevebarna 4500 Ft (képet nem találtam)0526_3.jpg0526_2.jpg0526.JPG

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr325320711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása