Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

26-30 nap az első nyári hétvége, Orsay, ebay és a műszempilla

2013. június 24. 15:43 - szivi81

Sport:


Pénteken megvolt újra a Normafa, vasárnap pedig a Margitsziget, ami jelenleg inkább egy szúnyog tanyához hasonlít, mint futó pályához. A pesti oldal látszik, hogy árnyékosabb, ott sokkal több a  dög. Kb 15 mp-re álltam meg a vadasparknál inni, és közben  vagy 30 szúnyog telepedett rám. Úgyhogy este Fenistilben fürdés volt. Ennek ellenére és a 30 fok dacára örülök, hogy mentünk, mert egész nap ehetnékem volt, és össze-vissza kajáltam cuccokat, nem sokat, mindenből csak egy kicsit, de nem azt amit kívántam, így a hiányérzet miatt újra és újra a hűtőt nyitogattam. Aztán estére maradtam a görögdinnye-cseresznye kombinációnál, ez esett a legjobban.

Amúgy kilóban még semmi változás, de a ruhák tök másképp állnak rajtam, és Tomi szerint sokkal jobb a seggem és a kapaszkodóhájam is sokkal kisebb. Amit én észrevettem, hogy a combom kevésbbé lötyög és a hasam talán kisebb. Amúgy az emésztésemre is nagyon jó hatással volt ez az elmúlt 1 hónap, ha mást nem is nyerek vele, csak azt hogy rendesen ürülnek a méreganyagok a szervezetemből, már akkor is megérte:)

Ma kéne centizni, kiváncsi vagyok augusztusig lesz-e még változás.


Outfit:

Véletlenül jártam az Eurocenterben és beugrottam az Orsay-be, vettem is két cuki pólót, összesen 2500 Ft-ért, hiszen megkezdődtek a mid season leárazások:) az egyik egy narancs fehér csíkos csőtop, a másik egy fehér -sárga lazább esésű póló, ami a vanília színű új nadrágommal tökéletesen passzol.orsay.JPG

ezt a pólót fel is avattam rögtön Balatonon, fehér farmerszoknyával és narancs papuccsal marha jól nézett ki!:)

Plusz megjött az ebayről rendelt 4 db nyakláncom is, eszméletlen jól néznek ki  élőben is, és összesen a 4-ért fizettem nagyjából 3000 Ft-ot!:)leopard.JPGgömbi lánc.JPGarany-fehér lánc.JPG

kék lán.JPG

Szépségápolás:

mivel ebben a nagy melegben képtelen vagyok bármit elviselni az arcomon, csak reggel este tonikkal lemosom és kész. Semmi krém vagy egyéb kence, egyszerűen azt érzem, hogy mindent csak leizzadnék:) szóval NO SMINK:)

Na jó, a hétvégén azért dobtam fel egy fasza kis füstös szemet, sötét homok színnel és 14 mm-es tincses műszempillával, arcra kis bronzosítóval, nagyon dögös volt:)

Műszempilla: az amit kapni fodrász kellékesnél tincsekben, szerintem max 2 napot bír ki, még akkor is, ha nagyon ügyesen mossuk le a szemről a sminket. A felragasztásának titka, és ezt a lépést sokan nem is tudják, hogy a ragasztót nyugodtan előre nyomjuk ki valahová (én a doboz tetejébe szoktam), hogy levegőzzön, kezdjen el gumisodni. amig nem lesz nyúlós-gumis, nem is fog rátapadni a bőrre, vagy elmászkál, és csak a szenvedés van vele. már csak egy jó szemöldökcsipesz kell hozáá, ami nem teszi tönkre a tincseket és lehet is ragasztani!

Nekem tetszenek a 3D-s pillák, bár még nem próbáltam, de tesómnak és anyukámnak is az van. Ők csak ódákat zengenek róla, ha nem alszod el, 3-4 hétig nagyon szép, bár ugyanúgy törődni kell vele mint a műkörömmel, szóval lustáknak nem ajánlott. Most a nyaralás kedvéért szerintem rakatok fel, a végeredményt majd megmutatom:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr485375737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása