Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Újrakezdés.. Harmadszor :)

2014. október 07. 13:42 - szivi81

Nagy újrakezdő vagyok, ebben már megvan a rutin :) Egy kis intro, csak hogy képbe kerüljetek:

Jól abbahagytam a blogolást, most már több mint egy éve, az ok: kiderült, hogy anyuka leszek. Nem akartam erről írni, van elég észosztós baba mama klub, nem kívánok egyik tagja sem lenni, kiráz tőlük a hideg. Aztán megszületett a kisfiam 2014 március végén. Ez a világ legklasszabb dolga bárki bármit mond :) Látom benne a férjemet, magamat, érezni az illatát, meggyömöszölni a kis testét szuperjó dolog.

Persze voltak parák, de igyekeztem ezeken felülkerekedni és csak egy tanácsot fogadtam meg, hogy ne hallgassak senkire, csináljam, ahogy zsigerből jön.

A szoptatás terroristák csoportja előtt is büszkén vállalom, hogy a kisfiam tápszeres, mert igen, nekem kényelmetlen, szar, nyűg volt a szoptatás, a gyerekemnek meg 20-25 perc bőgés, mert nem jött semmi. Utána úgyis a szájába nyomtam a cumisüveget. 2 hónaposan úgy döntöttem elég volt. A semmit nem lehet mellre tevéssel szaporítani, max a hisztik számát. Mindenki okos ezzel kapcsolatban, és csudiszupi tanácsokkal szolgál. Mert égő, szégyellni való hogy ha nem szoptatsz.Ja, hogy a szoptató anyukák 90% sutyiban estére betápszerezi a gyerekét, csak hogy előbb átaludja az éjszakát? Erre csak annyit mondanék: muhahahaha!

Az én gyerekem (nem picikém, pindur pandúrom, szépikém) minden hájpolás nélkül fasza kiscsávó, egyszer sem volt még beteg a fél év alatt ( na jó, pár napig már volt taknyos, de lázas sosem), eszik, alszik, játszik, normális napirend szerint, este 9kor kikapcsolja saját magát és reggel 7kor ébred. Az átlagnál magasabb és átlagos súlyú. = nem törvényszerű h tápszertől dagadt a gyereked. Egész nap vigyorog, ritkán van szar napja.

És mindezt hogyan értem el? Beleszuggeráltam, hogy ne legyen szarfej. Az első pillanattól kezdve következetes vagyok vele. Ennyi.

Ja, és 2 hónapos volt, amikor leadtam a szakdogám, 3 hónapos amikor államvizsgáztam? A diploma átlagom 4,3 lett. Lehet gyerek mellett? Igen, csak akarni kell :)

8 hetes volt, amikor lefutottam az első sziget kört. 12 kilót szedtem fel, most még rajtam van (fél év után) kb 4-5, ami annak köszönhető, hogy szülés után, amikor 3 kiló plusszal kijöttem a kórházból, és nem volt se tejem, se étvágyam, mindenki etetett, leginkább nassokkal, sütikkel, csak hogy jöjjön az a fránya tej.  Az én drága jó férjem soha életében nem vett ennyi sörperecet mint az első hónapban. Hiztam is 5 kilót!!!!

Szóval, tanulság: annak akinek nem indul be a teje, a zabálástól sem fog beindulni, csak saját magával baszik ki, mert dagadt lesz.

Szóval 88 kilósan, teljesen átalakult test arányokkal újra nekiláttam a fogyásnak, test formálásnak.

1 hónapig heti 3szor futottam+(a bokorba is, mert állandóan pisilni kellett futás közben)+ amikor éreztem az erőt Zónáztam Péntek Enikő ingyenes videóira, aztán 1 hónap szünet a nyár miatt, és most 1,5 hónapja megint lejárok a terembe. Alakformáló, zsírégető, jóga órákkal kezdtem, hogy jöjjön vissza kicsit a kondim, és múlt héten elkezdtem funkcionális órákra járni (TRX, cross fit). Na ezekkel érzem azt, hogy kimozdítanak a komfort zónából. Pont tegnap beszéltem egy lánnyal, állítólag nagyon sokat fogyott ezzekkel, hát én is érzem minden tagomban a tegnapot (is).

Hogy miről fogok írni? nyilván a vezérfonal továbbra is a fogyás, de az is lehet, hogy mégis osztom majd az észt más témákban is.

Szóval, kalandra fel!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr646767119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása