Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Fogy az idő

2014. október 16. 19:43 - szivi81

Nagy bajok vannak az időbeosztásommal.. illetve Bencéével. Eddig oooolyan cuki volt, éjjel 10-12 órát aludt, és  még legalább 2-3 alkalommal aludt. Ami pont jól jött ki, hogy  9 körül visszaaludt, én akkor rendbeszedtem magam, a lakást, vagy éppen tornáztam, és pont végeztem a zuhannyal  mire felkelt és megint foglalkozni kellett vele.

Na, mostanában pont ezt a visszaalvást spórolja le, emiatt már tök hülye mire elalszik (dél, fél 1) és engem is kicsinál. Viszont amikor végre elalszik van 2-3 órám egyben vagy nincs, mert van h fél óra múlva felkel.. Nem is tudom sírjak vagy nevessek. Ma pl fél 1től majdnem 3ig aludt, majd össze-vissza hisztizett egész délután, még sétálni se vittem le, hogy ne az utcán csinálj a parádét, végül  nagy nehezen 6kor elaludt, úgy hogy 8kor fürdés és kaja lenne....

Lehet egyszerűen csak át kéne vennem az új ritmusát, de igy pont nincs időm magamra. pl hajatmosni, hogy a délelőtti sétán partiképes legyek.

Ma is olyan ciki volt, a 2 éjszakás hajammal robogtam vele a piacra, mondjuk a ruhám rendben volt (apropó, tervezek pár posztot arról, hogyan lehet/kell megoldani az eredeti ruhatárból a terhesség utáni időszakot, mert én kb nem vettem ruhát se a terhességre, se utánára), de szar hajjal és no sminkkel mentem utcára. A piacnál leszólított egy tv stáb, hogy szeretnének pár kérdést feltenni, valami egészségkalauzos műsorba a FEM3nak. Mondtam a csajnak, hogy nagyon kedves, de nem vagyok kameraképes, próbált rábeszélni, de nem hagytam magam.

Annyiszor megfogadtam, hogy nem fogok így kimenni, mert amikor jön velem szemben egy nálam sokkal sokkal jobban kinéző anyuka, mindig elszégyellem magam. Persze vannak szarabbak is, de sosem lefelé kell mérni magunkat, nem igaz?

Szóval időbeosztás. Meg a pénz beosztása. Ez most 2 nagy projekt nekem. Teljesen másképpen kell állnom ezekhez mint eddig. Az időmet a gyerek osztja be, a pénztárcámban pedig csak a gyed landol. Mielőtt bárki hülyén nézne, igen, mi kvázi külön kasszán vagyunk a férjemmel, a közös dolgokat közösen fizetjük, mindenkinek van megtakarítása is, és mindenkinek van saját pénze is amit arra költ amire szeretne. Nálunk ez nagyon jól működik, és amúgy a férjem egy igazi gavallér, szóval soha semmiben nem szenvedtem hiányt, de azt a szitut is el kell fogadni, hogy kevesebb van, ebből is ki kell tudni jönni valahogy úgy, hogy ne csak a pénz körül forogjanak az ember gondolatai.

10 hét van karácsonyig. Végiggondolva ez kurva sok idő, de ha belegondolok, hogy most kezdődött a hét, és már csüt este van, nem is olyan hosszú. Találtam egy marhajó és hasznos blogot ahol teljes haditerv van a karácsonyi készülődésre.

http://www.rendteremto.hu/%C2%B0blog/karacsonyi-keszulodes-3-0/

Tegnap felvetettem Tominak, hogy lassan gondolkozni kéne a koreográfián, és igazat is adott mert november közepéig minden hétvégére van már programunk és ő minden szombaton suliban van, plusz decemberben vizsgái is lesznek. A héten a menetrendnek megfelelően ki is szanálom az előszobát.

Most sokan kérdezhetnék (persze jogosan) ha úszok az időmmel, akkor mi az istennek írogatok ide, de kellett negyed óra h kicsit átgondoljam magamban a teendőket. A lakás hálistennek most nem fut, a gyerek alszik, csak vasalni kéne, meg a körmeimet megcsinálni. De lehet inkább holnap a hajfestés után csinálom meg, nehogy befogja a festék a fényzselét, ha bénáznék.

Mivel a tesóm műkörmös, és nem is akármilyen, eddig el voltam kényeztetve, mindig nagyon szép hosszú körmeim voltak. Bence óta a saját körmöm van, amit lakkozgattam, majd áttértem a lakkzselére. Viszont kb hetente megunom a szineket, és a tesóm véget vetett a terrorizálásnak, szóval megtanultam hogyan is kell csinálni,és itthon magamnak megoldom. Jelzem, TI ne álljatok neki otthon barkácsolni, mert kb 2 mozdulattal úgy elreszelhetitek a körmötöket, hogy 4 hónapig fájhat, a nem megfelelő előkészítéstől gombás lehet stb... Ez egy szakma, amit tanulni és gyakorolni kell, s bár a lakkzselézés nem ördöngösség, ezt is seperc alatt úgy el lehet kúrálni hogy csak na.

Holnaptól megint írok étkezési naplót, szerintem nagyon elvetettem mostanában a sulykot kaja ügyben és hiába az edzés, ha észre sem veszem mennyit zabálok.

Heti eredmények eddig:

Sport:

1 futás 8,8 km/h átlaggal 5,8 km (sziget budai oldal oda-vissza)

Fél kg minusz az előző havi mérlegeléshez képest, ergo eredmény fogyásban nulla, hiszen ez a vízháztartás változása kb. Centiben volt csökkenés, de a mérlegnek is meg kéne már indulnia.

Outfit:

Pénztárcám elvékonyodása miatt ebben a hónapban csak Bencének vásároltam rucikat, a glamour napokon. Egy cuki body-t és nacit kapott meg 4 harisnyát. A bodynak apropója is volt, fotózásra vittem ide: www.childlikesmile.com Nagyon jó hangulatban telt a minifotózás, már alig várom, hogy készen legyenek a képek :)

hmprod_1.jpghmprod2.jpg

Vásárlás amúgy:

Piac, rossmann, plusz Bencének takaró, és sapi anyag, anya megvarrja, mert egyszerűen sehol nem kapni sima fehér átmeneti kis sapkát.

 

Beauty:

Voltam anyunál, aki megmasszírozott és megköpölyözte a hátamat, hasamat. Diákosban megoldjuk :)

Hajfestés, köröm holnapra ütemezve

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr416799237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása