Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Szaunanadrágban szexi segg, csodamelltartóóóóóó :)

2013. július 11. 11:09 - szivi81

push.jpgkép forrása: www.freemans.com google

Nakéremszépen:)

Hétfőn futás pipa, kedden 600 m úszás pipa, szerdán futás + gimnasztika pipa és ma megint megyek úszni:)

Annyival másképpen érzem magam a héten, hogy azt el sem tudom mondani! Elkezdtem szedni multivitamint, lehet az is hatással van rám:)

Tomi tegnap megdicsért, azt azt mondta, már nem annyira lapaj a seggem a búvárruhában, mint egy hónapja volt!

Apropó búvárruha, ill becsületes nevén szauna nadrág, van szerintetek értelme???

Én hordom, izzadok is tőle mint a ló (mondjuk nélküle tuti fele ennyire olvadnék csak) de nem látok nagy különbséget pl. celulitisz terén. Eddig is alig volt, szerintem eztán sem lesz:))) csak annyit vettem már észre, hogy az XL-es gatyám már túl nagy, és össze vissza hurkásodik, mintha +egy 10es lenne rajtam kilóban.

Amúgy még a Decathlonban vettem, pár ezer forintért. Kerestem véleményeket a neten, de csak a fikázás:))) Az biztos, hogy ugyanúgy hat arra testrészre, amit befedsz vele, mintha szaunában ülnél. A szauna sem fogyaszt, csak méregtelenítésben segít. Az pedig jó. Sport és diéta kiegészítésére persze, nem helyette!:)

A héten nem volt semmi extra outfit ügyben, viszont beugrottam a  westendbe fürdőruhát nézni. Bár nem találtam olyat amibe beleszerettem volna, de meglett a csodamelltartó!!:)

Még a kolléganők is megjegyezték, hogy ez nagggggyon durva:))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr685400138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása