Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Újra itt :)

2013. május 27. 16:22 - szivi81

Az új varázs dátum, amin nem lehet változtatni: 2013.08.02. Ugyanis ezen a napon visz a repülő nyaralni, egy megaszuper külföldi, tengerparti nyaralásra, ahol a szálloda egyik uszómedencéje kb 2500 nm. Ne legyen a nevem Szilvi, ha egy bálna fog visszanézni rám a fotókról:D


A télen egy csomó mindennel foglalkoztam, most kezdődik a  vizsgaidőszak is, nem a külsőm volt előtérben, téli álmot aludtam, visszajött 1-2 kiló, de a kb 10 minuszt sikerült megtartani.

Azt is eldöntöttem, hála a magyar beauty blogoknak, hogy nem ártana, ha végre nem "nyálas cicamica vagyok és mindennap kenek a pofimra valamit" vs. "dagadt vagyok de sminkkel és kencékkel, és ruhákkal leplezem" bejegyzések  születnének itt a nagy netes forgalomban:)

Szeretek magammal foglalkozni, pl utálom, ha a hajam nem makulátlan, de nem viszem ezeket a dolgokat túlzásba.

Ahogy olvastam ezeket a blogokat, megdöbbentem, mindenki arra megy rá, hogy naponta vásárol 500 Ft-ért mindenféle sminket, pakolást, esetleg túr/rendel/szervál ruhát, és csak az a lényeg, hogy minél több cucca és postja legyen, nem az, hogy ezeket a dolgokat el is használja, urambocsá értelmes, minőségi termékeket vásároljon kicsit drágábban, vagy olyan alap ruhatár felépítését és kiegészítését mutassa be, hogy a lányok megtanuljanak öltözködni a stilusuknak és alkatuknak megfelelően. mert azt pl. egy ballagáson a tömeget nézve megállapíthatjuk, hoyg a stilusérzéket és kombinálási képességet még tanulnunk kell.

Jó lennek, ha mi 30 feletti nők, úgy viselkednénk és öltöznénk, ahogy a korunknak megfelelő. Leginkább arra gondolok, hogy tök jó cuccok vannak a pl. a New Yorkerben, de nem többségük nem irodai környezetbe és nem 30 év felettieknek való. Az én korosztályomban író bloggerek viszont ezt kb elfeljtik és 21 évesnek akarnak még mindig látszani, vagy saját öregannyuknak öltöznek be.

Szóval, arra gondoltam, napi szinten leírom mostantól aug 2-ig, mi az, amit magamért, a külsőmért teszek, csak azért, hogy szebb legyek és jobban érezzem magam a bőrömben. Tehát akit érdekel, a mit vettem fel (tedd vagy ne tedd napom volt), mit kentem a fejemre, sminkeltem e aznap, voltam e sportolni bejegyzések következő kb 60 napja, azt várom szeretettel:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr115320677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása