Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

futás futással...

2012. július 04. 13:45 - szivi81

Múlt héten a FB-on ledöbbentem az egyik srác ismerősöm és a barátnője átváltozásán, szerintem együtt vagy 50 kg-ot ledobtak, mutogattam is a pasimnak, itt a követendő példa, mi ez, ha nem motiváció?

addig rágtam a fülét, hogy holnap elmegy futócipőt venni és jön velem a szigetre már pénteken. Neki nincs a a súlyával gondja, de lehetne jobb kondiban is. A héten ma megyek másodszor futni, de csak este 9 után, egyébként megmakkannék...

a héten még vár rám egy maratoni menyecske ruha és hozzá való cipő vadászat. Tegnap megvettem a menyasszonyi ruhához a cipőt, nem variáltam, hiába imádom és bírom a platformokat, ebben állni kell 8 órát, így ő lett az a Högl-ből:

 

cipőm.JPG

Holnap a shopping után körmös, pénzteken kozmetikus és futás, szombaton pedig ordenáré lánybúcsú Balatonfüreden:))) már alig várom:))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr444628940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása