Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

szerencsés 13!

2012. szeptember 17. 09:46 - szivi81

YouCanDoIt.jpgCsütörtökön torna után volt még 20 perc futás, igazán jól esett, és tudtam, hogy Zsuzsi órája után garantált az izomláz. :) Durva, a vállaimat még ma (hétfőn) is érzem.

Kajálást tök jól csináltam szombatig... de mindig van valami, és persze jön a félrekajálás, érzem, hogy fejben még nem vagyok ténylegesen ott, ahol tartanom kéne, és megelégszem a pillanatnyi lapos hassal, jó közérzettel, Tomi bókjaival. Pedig pont ezek miatt kell kitartanom! Tudni akarom újra milyen HAS nélkül élni.

Szombaton suli után babazsúr-itt még bírtam, semmi süti-, aztán este borfesztivál, persze én szigorúan nem ittam, csak végignéztem, ahogy mindenki becsíp a brigádból, viszont éjjel 11kor még kajáltunk, toszkánából hozott sonkát, szalámit, friss gyökérkenyérrel...

Volt is másnap lelkiismeret furdalásom, úgyhogy nem volt mese, miután elmentek a többiek, irány a sziget. 36:37 alatt ment a szigetkör, nem a legjobb forma, de még mindig gyorsabb mint legutóbb. Viszont a vádlimnak nem tetszett annyira, eléggé bállt a sipcsont melletti hosszú izomon, ma kiguglizom azt hogyan lehet lenyújtani.

Viszont ma kifejezetten frissen, fitten kezdtem neki a hétnek, remélem kitart:))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr34782015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása