Ésatöbbi

mindennapok női aggyal

Lustaság?

2012. szeptember 21. 11:38 - szivi81

run-track-and-field-athletics-girl-beach-ocean.jpg

A képhez csak annyit: aztakurva, ilyen testet akarok MOST!!!!

Amúgy nem tudom mi a franc van velem, nyomott és kómás vagyok. Semmihez nem volt kedvem, ugyanakkor hatalmas lelkiismeret furdalásom volt, hogy a héten tegnap jutottam el először sportolni.

Szigetkör 34:37 alatt, plusz vádli, fekvőtámasz és kicsi hasazás, ugrálókötéllel 50 lassú 2ütemes ugrálás, 100 gyors 1ütemes. Az ugrálókötés durva!!! És kurvára izom lázam van, ráadásul a seggemben.. nem is értem:)))) amúgy egyre inkább azon gondolkozom, hogy emelni kéne a tétet, másfél sziget körre. Ha egyedül futok, sokkal gyorsabban lenyomom, és nem futok 40 percet, ami után igazán beindulna a zsirégetés...

Az eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy nekem az 1 óra aerobik és utána fél óra futás kombó a legdurvább, annak 1-2 hónap alatt jelentősen van látszata. A fénykorban, amikor még az A1ben nyomultunk, decembertől májusig kb csak 1,5 órás kondi-step órára jártam (62,5 kg nulla izommal kezdtem, majd az átlag súlyom olyan 64re beállt, testzsírom 15-17% között mozgott) és nyáron elkezdtem mellette futni, na akkor nyár végére kibaszott jól néztem már ki (testzsír 15%), és na ott el is basztam, mert meg is elégedtem a pillanatnyi állapottal. ott volt a csúcs, azóta csak kapaszkodok fel a -10ről. Tavaly, majd 90 kilósan mértünk egy testzsírt, azt hittem elájulok 44% volt, asszem... Ma is megmérem, nagyon kiváncsi vagyok.

A kinti futáshoz pedig már kezd kicsit hideg lenni, legalábbis nekem, tegnap már fájt a fülem, lehet be kéne szerezni valami fülvédőt,a mi nem esik le az ember fejéről futás közben.

A ebayről 1 dolcsiért rendeltem ingyen postával egy karra való telefon tokot, Mo-n 1500+posta alatt nem találtam sehol.. ez egy vicc! Amúgy fülmelegítőt is vettem azóta 850 Ft-ért postával együtt...:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slimthebride.blog.hu/api/trackback/id/tr764792209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása